وبلاگ - آخرین اخبار

ایجاد مناظر خیره کننده با نورپردازی استخر ، آبنما، برکه و آبشار

نورپردازی استخر، آبنماها، برکه ها و آبشار ها زیبایی آنها را دوچندان میکند. این در صورتی است که در نورپردازی آنها اصول را رعایت نمایید و از چراغ هایی که مخصوص این کار می باشند استفاده کنید. در نورپردازی برکه و یا آبشار ها شما می توانید نمایی بسیار شگفت انگیز به وجود بیاورید. استفاده از آبنما ها در محیط های مختلف مانند رستوران ها، سالن ها، خانه ها و… مرسوم است زیرا شنیدن صدای آب به همه آرامش می دهد. حال اگر با استفاده از نورپردازی آبنما به آن زیبایی دو چندان ببخشید به طور حتم آرامش و ظاهر آن زیبا تر و با شکوه تر می شود. در این متن به بررسی اصول نورپردازی استخر، آبنما، برکه و آبشار می پردازیم.

نمونه کار مانی نور – چراغ دور لوله ای برای فواره های زیبا

اگر به دنبال محصول چراغ دور لوله ای هستید میتوانید با مانی نور در تماس باشید. مانی نور تولید کننده انواع چراغ ها می‌باشد.

مانی نور

تماس با ما

مشاوره رایگان درباره طراحی و تامین‌ کننده انواع پروژه های نورپردازی و همینطور تعمیرات تخصصی ال ای دی - 09126356672 
  • خدمات پس از فروش
  • گارانتی بی قید و شرط
  • ۱۵ سال سابقه کار
برای تماس کلیک کنید

 

چراغ های دفنی های ۶ وات rgb و مهتاب مناسب برای آبنماها

براساس سلیقه مشتری میتواند رنگ ها و LED ها تغییر کنند.

 

نورپردازی آبنما

همان طور که اشاره کردیم امروزه از آبنما ها در مکانهای زیادی استفاده می کنند و در هر اندازه و ابعادی که متناسب با محیط است می توانید آبنمای مورد نظر تان را داشته باشید. جدا از صدای آب در آبنماها که حس آرامش را ایجاد میکند؛ استفاده از یک نورپردازی اصولی می تواند سبب زیبایی و شکوه بیشتر آبنما شود. برای این که بتوانید به نورپردازی آبنما بپردازید باید از چراغ های ال ای دی مخصوص بهره مند شوید که در مقابل رطوبت و آب آسیبی نبینند. به این منظور پروژکتور ها و یا چراغ های استخری گزینه ی مناسبی هستند که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد و در نورپردازی استخر نیز از آنها استفاده می شود.

نورپردازی استخر

استخرها نیز برای زیبا تر به نظر رسیدن و حتی در برخی موارد بزرگ تر دیده شدن به نورپردازی نیاز دارند. در واقع امروزه استفاده از نورپردازی در بخش های مختلف بسیار مرسوم شده است زیرا تنها با دانستن نکات و اصول نورپردازی و استفاده از چراغ های مناسب و با کیفیت می توانید به راحتی تغییر در ظاهر بخش های مختلف ساختمان را احساس کنید. به همین دلیل نیز نورپردازی استخر ها رواج پیدا کرده و چراغ های استخری به این منظور در بازار موجود می باشند. مانی نور با توچه به شرایط و اندازه استخر چراغهای استخری را بطور کاملا اصولی تولید و نصب چراغ استخر را هم کاملا حرفه ای انجام میدهد.

این چراغ ها قابلیت این را دارند که در زیر آب و داخل دیواره های استخر نصب شوند و آسیبی نبینند. در واقع در شب این چراغ ها ظاهری بسیار زیبا به استخر می دهند و به همین دلیل است که نورپردازی استخر از اهمیت زیادی برخوردار است. نورپردازی استخر باعث لوکس و شیک شدن استخر می گردد.

اصول نورپردازی استخر، نورپردازی آبنما و …

همان طور که گفته شد نورپردازی استخر، آبنما، آبشار و… اصولی دارد که با دانستن این قواعد و استفاده از چراغ های مناسب می توانید به نتیجه ای مطلوب دست یابید. در ابتدا باید توجه کنید که در نورپردازی استخر، آبنما، آبشار و… کدام بخش نیازمند نورپردازی است و با قرار گرفتن منبع نور در کجا می توان آن بخش را نورانی نمود تا جلوه ی بهتری پیدا کند. سپس میتوانید از لامپهای زیر انتخاب نمایید:

  • لامپ استخری توکار
  • لامپ استخری روکار

در این مورد چراغ استخری led که انتخاب می کنید نیز تاثیر گذار است. از این جهت که باید ببینید که پروژکتور استخری تا چه شعاعی نور را پخش می کند و میزان نور آن نیز به چه اندازه ای است. استفاده از چراغ های رنگی ال ای دی نیز در نورپردازی استخر، آبنما، برکه و… مرسوم است. این که از کدام رنگ استفاده کنید نیز به سلیقه و دکوراسیون محیط تان ربط دارد اما باید به تاثیراتی که رنگ های مختلف می گذارند نیز دقت کنید.

نورپردازی در آب و محیط های مرطوب

در نورپردازی استخر، آبنما و… که محیط های مرطوب می باشند و یا نورپردازیی که باید در درون آب صورت بگیرد، مهمترین مورد که باید به آن توجه شود چراغ ضدآب استخر است. چراغ هایی که برای نورپردازی آبشار ها، برکه ها، آبنما ها و استخر ها استفاده می کنید باید در مقابل رطوبت مقاوم باشند و از طرفی دیگر اندازه های آنها نیز به گونه ای باشد که بتوان در نور پردازی استخر، آبنما و… از آنها استفاده کرد.

یکی از چراغ هایی که به خصوص در آبنما ها نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد پروژکتور های ال ای دی می باشند که به جهت نوردهی مناسب، بهترین گزینه برای اینکار هستند. برای این که بتوانید نور آن را که بر روی جلوه آب نیز تاثیر می گذارد تغییر دهید می توانید از فیلتر های رنگی به خصوص رنگ آبی روشن استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از لامپ‌های دی او بی نیز برای نورپردازی‌های خود استفاده کنید که نسل جدید لامپ‌های ال ای دی هستند و درایور خارجی حذف شده و شما با خرید دی او بی دیگر نیاز به خرید درایور ال ای دی که ولتاژ شهری را به ولتاژ مورد نیاز لامپ تبدیل می‌کند نخواهید داشت.

محل قرار دادن منبع نور در نورپردازی استخر، نورپردازی آبنما و …

یکی از مهمترین موارد که باید در نورپردازی آبنما و … به آن توجه شود محل قرار گرفتن منبع نور است که در اکثر اوقات باید به گونه ای این محل تعیین شود که افراد قادر به دیدن منبع نور نباشند. در بسیاری موارد در نورپردازی آبشار ها و یا آبنما ها منبع نور را در محلی قرار می دهند که آب از آن جا فواره بزند و به این ترتیب شما تنها نور را می بینید که در فواره پخش شده است، اما این کار در نورپردازی استخر ممکن نخواهد بود.

برای نورپردازی استخر بهتر است از چراغ های استخری و آبنمای مناسب در اطراف استخر به گونه ای استفاده شود تا پرتو و بازتاب آن را بتوانید در آبهای استخر مشاهده کنید. به این ترتیب می توانید منبع نور و چراغهای ال ای دی را در محیط پنهان نمایید یا از لامپ استخری توکار استفاده کنید.

نورپردازی برکه ها

نورپردازی استخر و آبنما ها با نورپردازی برکه ها متفاوت می باشد و نمی توان اصول نورپردازی آنها را در برکه ها نیز استفاده نمود. برکه ها به طور معمول پوشیده شده از خزه هستند و این موضوع می تواند بر روی نورپردازی آن نیز تاثیر گذار باشد. به همین دلیل اصول نورپردازی استخر متفاوت با اصول نورپردازی برکه ها می باشد. در واقع باید نورپردازی به‌صورتی باشد که نور تنها در آب برکه منعکس شود و بیشتر در اطراف برکه نور پردازی انجام گیرد.

آن چه که در نورپردازی مهم است و باید در هر کدام از موارد به آن دقت شود چراغ ال ای دی است که برای نورپردازی مورد استفاده قرار می گیرد. باید در نظر داشته باشید چراغ هایی که برای به کار رفتن در داخل آب موجود می باشند هزینه بیشتری از چراغ هایی دارند که مناسب محیط های خشک هستند. شما می توانید با نورپردازی محیط بیرون از آب تنها از انعکاس مناسب در آب استخر ،برکه و… بهره مند شوید و هزینه ها را کمتر کنید.

رعایت اصول نورپردازی مناسب در استخر مستلزم داشتن تجربه در این زمینه می باشد. به شما عزیزان توصیه می کنیم در این زمینه با مانی نور در ارتباط باشید، مانی نور ارائه دهنده انواع محصولات روشنایی با محصولات با کیفیت و قیمت مناسب نورپردازی متناسبی برای شما عزیزان به ارمغان می آورد. برای دریافت لیست قیمت چراغ دفنی، قیمت چراغ استخری توکار، قیمت چراغ استخری روکار، قیمت لامپ استخری، قیمت لامپ ال ای دی سقفی روکار با مانی نور تماس بگیرید.

 

برخی از محصولات مانی نور

 
  
2 پاسخ
  1. Avatar
    پارسا گفته:

    سلام وقت شما بخیر باشه
    من یک لامپ اختصاصی میخواستم که قاب و نورش با نیاز من بخوره و یک برام سفارشی بزنید. ایا شما سفارش اختصاصی برای ساختن چراغ انجام میدید؟

    پاسخ
    • علی صداقت
      علی صداقت گفته:

      سلام جناب پارسا.
      بله، ما در مانی نور جدا از شعبات فروشگاهی خودمون، از سال ۸۴ یک کارگاه تخصصی برای تولیدات انواع لامپ ها و چراغ های مختلف براساس سلیقه مشتری پیاده سازی کردیم، طیف های مختلفی با لنز خاص و یا ترکیب های خاص تولید میکنیم. کافی هست شما با دفتر مرکزی و یا شماره همراه موجود در سمت چپ سایت (ایکون شناور هست) تماس بگیرید و درخواست خودتون ارسال کنید.
      محصولات همه ضمانت داره و همینطور هر جای ایران عزیز باشید ارسال میشه.
      موفق و پیروز باشید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *