وبلاگ - آخرین اخبار

نورپردازی با چراغ سقفی و معرفی انواع چراغ های سقفی برای نورپردازی فضای داخلی

در نورپردازی فضای داخلی از منابع نور با مدل ها و اندازه های مختلف استفاده می شود. یکی از این منابع نور که مهم ترین آن ها نیز محسوب می شود، انواع چراغ سقفی می باشد. انواع مختلفی از چراغ سقفی توکار یا چراغ استخری روکار وجود دارد که شما با توجه به فضای اتاق و سبک آن می توانید تصمیم بگیرید کدام یک از آن ها مناسب شما خواهد بود. نورپردازی با چراغ سقفی مناسب می تواند ضمن روشن کردن فضای اتاق، زیبایی دو چندانی نیز به آن ببخشد. این  می توانند منزل شما را به مکانی زیبا و پر از آرامش تبدیل نمایند. چراغ های سقفی همچنین دارای انواع آویز و غیر آویز بوده که هر کدام انواع مختلفی را شامل می شوند و نقش مشخصی در نورپردازی داخلی ایفا می کنند.

 

مانی نور

تماس با ما

مشاوره رایگان درباره طراحی و تامین‌ کننده انواع پروژه های نورپردازی و همینطور تعمیرات تخصصی ال ای دی - 09126356672 
  • خدمات پس از فروش
  • گارانتی بی قید و شرط
  • ۱۵ سال سابقه کار
برای تماس کلیک کنید

 

پنل ال ای دی سقفی برای استفاده در سقف های کاذب

پنل ال ای دی ۶۰ در ۶۰ مناسب برای استفاده در کارگاه های صنعتی و جلوی درب پاساژ و سقف های کاذب و دارای دو تا افتاب و دو تا مهتاب هست.

 

 

نورپردازی با چراغ سقفی

در نورپردازی با چراغ سقفی باید توجه داشته باشید که چراغ انتخابی با منزل شما هماهنگی داشته باشد. چراغ های سقفی دارای مزیت هایی در مقایسه با چراغ های قدیمی هستند که یکی از آن ها نور مناسبی است که این چراغ ها منتشر می کنند. این محصولات به صورت استاندارد تولید شده و دارای کیفیت بالایی می باشند. چراغ های سقفی ساده را می توان در هر جایی به آسانی نصب نمایید. فقط کافی است محل نصب را تعیین کرده و آن را روی سقف نصب نمایید.

در بعضی از انواع چراغ های سقفی از لامپ های کم مصرف استفاده شده که ضمن تامین نور، جلوه زیبایی نیز به نورپردازی داخلی محیط می بخشد. اگر می خواهید در کنار روشنایی منزل خود به آن زیبایی ببخشید، چراغ های سقفی دکوراتیو را جایگزین چراغ های قدیمی نمایید. نورپردازی با انواع چراغ سقفی به صورت آویز و غیر آویز ممکن بوده که طبق سلیقه خود و فضای مورد استفاده می توانید از آن ها استفاده نمایید.

چراغ سقفی ساده و سنسوردار

چراغ های سقفی به دو گروه معمولی و سنسوردار دسته بندی می شوند که بنا به نیاز و فضای مورد نظر از آن ها در نورپردازی فضای داخلی استفاده می شود. از چراغ های سقفی معمولی در راه پله، بالکن و … استفاده می شود. این چراغ ها را خودتان می توانید روشن و یا خاموش نمایید. از چراغ سقفی های معمولی می توان در مکان های مختلف برای تامین نور کافی استفاده نمود اما چراغ سقفی سنسوردار به شکل خودکار روشن و خاموش شده و در مکان هایی که لازم می باشد می توانید این چراغ ها را به کار ببرید.

نورپردازی با چراغ های سنسوردار در راه پله ساختمان ها بسیار پرکاربرد بوده و بهترین انتخاب برای این فضا می باشد. زمانی که وارد راه پله شوید چراغ به صورت اتوماتیک روشن شده و زمانی که خارج شوید چراغ خاموش می شود. در این حالت چراغ بیهوده روشن نبوده و استفاده از این چراغ ها منجر به صرفه جویی در مصرف برق  خواهد شد. چراغ های سنسوردار کاربرد فراوانی در راه پله و پارکینگ ها دارند و امروزه در این مکان ها فقط از این چراغ ها استفاده می شود.

چراغ سقفی توکار

چراغ سقفی توکار از پرطرفدار ترین چراغ ها در نورپردازی بوده که در نورپردازی داخلی فضاهای مختلف از آن استفاده می شود. در نورپردازی فضای داخلی خانه ها، مغازه ها، اداره ها و … می توان از چراغ سقفی توکار استفاده نمود. این چراغ ها دارای اندازه های مختلف بوده و در محیط های گوناگون برای تامین روشنایی به کار می روند. چراغ های توکار سقفی دارای شار نوری و طول عمر بالا هستند و از آن ها برای نورپردازی عمومی و نیز تزیینی استفاده می شود. این چراغ ها ضمن تامین روشنایی باعث زیباسازی فضا شده و جلوه بی نظیری به آن می دهند. این چراغ ها بهترین انتخاب برای مکان هایی هستند که سقف کوتاهی دارند و نمی توان از چراغ آویز برای نورپردازی آن ها استفاده کرد.

چراغ سقفی توکار به صورت کامل داخل سقف قرار می گیرد و هیچ بخشی از آن ها را نمی توان دید. این چراغ ها با تمامی سبک های دکوراسیون هماهنگی دارند و می توان به وسیله آن ها فضای مسکونی، اداری و یا تجاری را به سبکی امروزی و زیبا نورپردازی نمود. مهم ترین کاربرد این چراغ ها در نورپردازی سقف های کاذب بوده که بسیار جلوه زیبایی به سقف می بخشد.

چراغ سقفی روکار

این چراغ ها برخلاف چراغ های توکار، بر روی سقف قرار می گیرند و می توان آن ها را به طور کامل دید. چراغ سقفی روکار طرح های بیشتری در مقایسه با گروه قبلی دارد و نور تابشی آن نیز بیشتر می باشد. اما نمی توان در تمامی سبک ها از آن ها استفاده نمود. یکی از ویژگی های چراغ سقفی روکار این است که نورپردازی یکنواختی در محیط ایجاد می کند. اگر طرحی زیبا و رنگی متناسب با دکوراسیون را انتخاب نمایید علاوه بر روشنایی ایده آل و یکنواخت، زیبایی فوق العاده ای به فضای مورد نظر خواهید بخشید. امروزه هدف از نورپردازی داخلی تنها تامین روشنایی نیست بلکه زیباتر کردن فضا و دکوراسیون نیز از اهداف نورپردازی فضای داخلی می باشد که با انتخابی درست می توانید به این اهداف دست پیدا کنید.

چراغ سقفی آویز

یکی از انواع چراغ های سقفی لوکس که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است، چراغ های آویز می باشد. این چراغ ها در مکان های مختلف به خصوص در بالای جزیره آشپزخانه و میز نهارخوری به کار می روند. در انتخاب این چراغ ها دقت کنید که ارتفاع سقف باید بلند باشد. مخصوصا برای چراغ های آویزی که در چند سال اخیر بسیار پرطرفدار بوده و 70 تا بیش از یک متر از سقف فاصله می گیرند. این چراغ ها معمولا به صورت 3 تایی مورد استفاده قرار می گیرند. نورپردازی به وسیله چراغ سقفی آویز علاوه بر روشنایی، کاربردی دکوراتیو داشته و جلوه ای شیک و امروزی به فضا می بخشد.

لوسترها

 لوسترها یکی از شیک ترین چراغ های سقفی می باشند که دارای مدل ها و اندازه های گوناگون هستند. مدل لوستر را باید متناسب با دکوراسیون منزل انتخاب نمایید. اندازه لوستر نیز باید با توجه به ابعاد فضای مورد نظر انتخاب شود. لوسترها جلوه شیک و باشکوهی به فضای خانه می بخشند و چشم ها را به خود خیره می نمایند. لوسترهای مدرن و کلاسیک را می توانید با توجه به سبکی که دارید خریداری نمایید و زیبایی خیره کننده ای به فضای منزل خود ببخشید. با کمی دقت می توانید مناسب ترین چراغ سقفی را که هماهنگ با فضا و سبک منزل شما یا محیط های دیگر باشد را انتخاب نمایید و نورپردازی داخلی زیبا و بی نظیری انجام دهید.

 

چراغ های سقفی یکی از مهمترین عناصر زیبایی در نورپردازی فضای داخلی به شمار می روند. این چراغ ها علاوه بر  نقشی که در نورپردازی کاربردی محیط انجام می دهد، همواره یکی از بهترین انتخاب ها برای زیبایی بخشیدن به فضای داخلی منازل هستند. برای اطلاعات بیشتر در این باره می توانید از طریق کلیک کردن روی آیکن تماس نارنجی رنگی که پایین صفحه سمت چپ مشاهده می کنید با مشاوارن ما در مانی نور تماس برقرار کنید.

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و با ما همراه باشید.

 

برخی از محصولات مانی نور

 
  
2 پاسخ
  1. Avatar
    پارسا گفته:

    سلام وقت شما بخیر باشه
    من یک لامپ اختصاصی میخواستم که قاب و نورش با نیاز من بخوره و یک برام سفارشی بزنید. ایا شما سفارش اختصاصی برای ساختن چراغ انجام میدید؟

    پاسخ
    • علی صداقت
      علی صداقت گفته:

      سلام جناب پارسا.
      بله، ما در مانی نور جدا از شعبات فروشگاهی خودمون، از سال ۸۴ یک کارگاه تخصصی برای تولیدات انواع لامپ ها و چراغ های مختلف براساس سلیقه مشتری پیاده سازی کردیم، طیف های مختلفی با لنز خاص و یا ترکیب های خاص تولید میکنیم. کافی هست شما با دفتر مرکزی و یا شماره همراه موجود در سمت چپ سایت (ایکون شناور هست) تماس بگیرید و درخواست خودتون ارسال کنید.
      محصولات همه ضمانت داره و همینطور هر جای ایران عزیز باشید ارسال میشه.
      موفق و پیروز باشید.

      پاسخ

تعقیب

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *