وبلاگ - آخرین اخبار

نورپردازی اتاق خواب با ریسه ال ای دی

نورپردازی اتاق خواب با ریسه ال ای دی یکی از کارهایی است که سبب زیبایی و رویایی شدن اتاق خواب شما می گردد. در واقع این ریسه ها برای شما ستاره ها را تداعی می کنند و باعث آرامش شما می شوند. نورپردازی اتاق خواب با ریسه ها بسیار کم هزینه بوده و با این کار می توانید فضایی دلنشین را برای خود پدید بیاورید. اتاق خواب مکانیست که باید در آن استراحت کنید و به همین دلیل باید فضای آن به گونه ای باشد که به شما آرامش دهد. نورپردازی می تواند نقش مؤثری در این زمینه داشته باشد. حتی متوان چراغ های ریسه را به صورت یک چراغ خواب درآورد، درواقع هدف ساخت چراغ خواب با ال ای دی هست و حتی برای کودک و اتاق خواب آن میتواند نقش مفیدی واقع شود. در ادامه بیشتر به نورپردازی با ریسه  می پردازیم.

کاربرد ریسه ال ای دی در نورپردازی اتاق خواب

لامپ های ریسه ی ال ای دی در واقع یک مدار الکتریکی هستند که لامپ های کوچکی به آن متصل است و سبب روشنایی اطراف می شود. این لامپ ها در کل این مدار پخش شده اند و خاصیت انعطاف این ریسه ها باعث شده تا بتوان از آن ها در هر جایی استفاده نمود و آن را به شکل های مختلف درآورد، اما به طور کلی این ریسه های ال ای دی علاوه بر زیبایی که در نورپردازی دارند از مزیت های دیگری نیز برخوردار هستند.

مانی نور

تماس با ما

مشاوره رایگان درباره طراحی و تامین‌ کننده انواع پروژه های نورپردازی و همینطور تعمیرات تخصصی ال ای دی - 09126356672 
  • خدمات پس از فروش
  • گارانتی بی قید و شرط
  • ۱۵ سال سابقه کار
برای تماس کلیک کنید

محصولات ریسه مانی نور

 

از جمله این مزیت ها می توان به کم هزینه بودن آن ها و البته مصرف پایین برق شان اشاره کرد. در واقع شما می توانید با این ریسه ها علاوه بر نورپردازی مناسب و زیبا در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید. تنوع رنگ های لامپ در ریسه ها نیز این امکان را فراهم کرده تا بتوانید برای هر فضایی از آن ها استفاده نمایید. به انواع ریسه های ال ای دی، لامپ led نواری هم گفته میشود.

نورپردازی اتاق خواب

نورپردازی اتاق خواب می تواند در ایجاد حس خوشایند و آرامش بخش تاثیر بسزایی داشته باشد و حتی اگر نتوانید با خرید وسایل دکوراسیون اتاق تان را منحصر به فرد نمایید می توانید با نور پردازی اصولی و حرفه ای فضایی بسیار زیبا و رویایی درست کنید. اتاق خواب یکی از اصلی ترین اتاق ها در خانه است که باید نورپردازی آن کاملا اصولی باشد و با استفاده از چند منبع مختلف نوری روشنایی اتاق را تامین کنید، اما تمام نورپردازی اتاق نباید با هدف تامین نور و روشنایی باشد بلکه در نظر گرفتن زیبا تر به نظر رسیدن فضا نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است. استفاده از ریسه ال ای دی تزئینی می تواند در این زمینه بسیار مؤثر باشند و حتی از آن ها برای چراغ در زمان خواب نیز استفاده شود.

ارزان ترین و کاربردی ترین راه تزئیین!

برای داشتن یک اتاق خواب با روشنایی مناسب و شیک نیازی نیست هزینه زیادی کنید. میتوانید با خلاقیت خودتان یک و تهیه یک ریسه یک اتاق خواب رویایی برای خودتان بسازید.
حتی اگر در محیط های دانشجویی زندگی میکنید و فضای کوچکی برای مطالعه و خواب در اختیار دارید اگر یک ریسه کوچک ال ای دی تهیه کنید نور کافی برای مطالعه را در تخت خوابتان در اختیار دارید. داشتن روشنایی کافی برای دانشجویان رشته های هنری و طراحی از واجبات است!.
رنگ های صورتی, سبز, بنفش, زرد, سفید, قرمز از جمله رنگ های ال ای دی هستند که میتوانید برای تزئیین قسمت بالای تخت خواب و یا جشن تولد کودکتان تهیه کنید. مراقب باشید که با استفاده زیاد از نور در اتاق خواب کودک به چشمانشان آسیب نرسد.

نورپردازی اتاق خواب با ریسه ها

همان طور که اشاره کردیم استفاده از ریسه ها در نورپردازی اتاق خواب می تواند ایده ی بسیار خوبی باشد و فضایی رویایی را برای شما به ارمغان بیاورد. از طرفی دیگر فضای اتاق خواب ها خیلی بزرگ نبوده و ممکن است استفاده ی زیاد از چراغ ها دمای اتاق را بالا ببرد زیرا چراغ ها از خود گرما ساطع می کنند، اما چراغ ریسه ای ال ای دی این مشکل را نداشته و هیچ گرمایی از آن ها خارج نمی شود. این موضوع باعث شده تا بتوانید از آن ها در کنار پرده ی اتاق خواب تان نیز استفاده کنید و نگران احتمال وقوع آتش سوزی نباشید. استفاده از این لامپ ریسه ای ال ای دی در کنار آینه نیز بسیار مرسوم است و سبب روشن شدن آن قسمت از فضا نیز می شود.

 

تزیین تخت خواب در نورپردازی اتاق خواب با ریسه های ال ای دی مثل چراغ خواب

می توانید تخت خواب ساده تان را تنها با استفاده از لامپ ال ای دی نواری به یک تخت خواب رویایی تبدیل کنید و دیگر هزینه ی زیاد بابت تخت خواب های گران قیمت نپردازید. انواع ریسه ال ای دی می تواند در شب علاوه بر داشتن ظاهری زیبا همانند ستاره ها اتاق تان را روشن کند و مانند چراغ خواب کاربرد داشته باشد، به همین دلیل در نورپردازی اتاق خواب نیز به شما کمک می کنند. به این شکل هیچوقت اتاق تان در تاریکی مطلق فرو نمی رود و همیشه چراغ ریسه ال ای دی ظاهری شاعرانه و رویایی به تخت خوابتان می دهند. از آن جهت که نوارهای ال ای دی گرمایی تولید نمی کنند نصب آن ها در تخت خواب مشکلی ایجاد نمی کند و دمای اطراف را افزایش نمی دهد. استفاده از پارچه های حریر همراه با ریسه لامپ ال ای دی در کنار تخت خواب می تواند زیبایی آن را دو چندان کند.

این نوع تزیین طبیعتا برای چراغ خواب کودک اهم اهمیت بالایی دارد و شما میتوانید هم برای زیبایی اتاق خواب کودک خود چنین کاری کنید و هم می‌توانید برای عدم ترس کودکان در شب چنین چراغ های خوابی را در اتاق خواب او درج کنید. اگر نیاز به مشاوره داشتید با مانی نور در تماس باشید.

هزینه ی کمتر نور پردازی اتاق خواب با ال ای دی ریسه ای

همان طور که اشاره شد قیمت و هزینه ی خرید ریسه های ال ای دی بسیار کم بوده و شما می توانید تنها با هزینه ی کم میتوانید خرید لامپ ریسه ای را به مقدار مورد نیازتان انجام دهید و نورپردازی اتاق خواب تان را منحصر به فرد نمایید. در واقع برای خرید ریسه های ال ای دی باید به طول مورد نیاز تان آن را از مراکز فروش چراغ ها و لامپ ها تهیه نمایید. انواع مختلفی از چراغ نواری ال ای دی نیز برای خرید شما در بازار موجود است. چراغ ریسه لامپ با اشکال مختلف و رنگ های گوناگون:

  • آفتابی
  • مهتابی
  • با رنگ های متنوع 

موجود می باشند. از طرفی دیگر منبع تغذیه و انرژی چراغ ریسه ای led ها نیز با یکدیگر متفاوت بوده و برخی از آن ها با باتری و یا برق شهری تغذیه می شوند که در هنگام خرید می توانید نوع مورد نظرتان از  لامپ و چراغ ریسه را انتخاب کنید.

تزیین دیوار اتاق خواب با چراغ نواری ال ای دی

اگر یک دیوار از اتاق خواب تان خالی است و نمی دانید که چگونه با کمترین هزینه و به بهترین شکل ممکن آن را تزئین کنید و به نوعی به نورپردازی اتاق خواب  نیز بپردازید می توانید از چراغ های ریسه ای بهره مند شوید. لامپ ال ای دی ریسه ای را می توانید به هر شکل که می خواهید به دیوار متصل کنید و با خم کردن و یا آویزان کردن آن ریسه شلنگی ال ای دی را به صورتی که دوست دارید در بیاورید. علاوه بر این موضوع می توانید از عکس های کوچک و خاطره انگیزتان و یا هر وسیله ی تزئین دیگر که کوچک بوده استفاده نمایید و آن ها را بر روی ریسه نواری نصب کنید. به این صورت ظاهر دیوار اتاق تان بسیار زیبا و رویایی می شود. این کار علاوه بر زیباتر کردن اتاق خواب به نورپردازی اتاق خواب نیز کمک می کند و در شب نیز شما شاهد نمای ستاره گونه ی لامپ ریسه ای led بر روی دیوار اتاق خواب تان خواهید بود.

جهت اطلاع از قیمت ریسه های ال ای دی، طریقه نصب ریسه ال ای دی و انواع نوار ال ای دی با مشاوران شرکت مانی نور یکی از بروزترین شرکتهای روشنایی ایران تماس بگیرید. با کمال میل در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

برخی از محصولات مانی نور

 
  
4 پاسخ
    • Avatar
      Milad گفته:

      با سلام خدمت شما امید عزیز
      بله در فرم های مختلف قابل ارائه است.

      برای راهنمایی بیشتر در مورد محصولات مانی نور می توانید با ما در تماس باشید.

      پشتیبانی و راهنمایی سفارشات از طریق شماره تماس های داخل سایت امکان پذیر است.

      پاسخ
  1. Avatar
    پارسا گفته:

    سلام وقت شما بخیر باشه
    من یک لامپ اختصاصی میخواستم که قاب و نورش با نیاز من بخوره و یک برام سفارشی بزنید. ایا شما سفارش اختصاصی برای ساختن چراغ انجام میدید؟

    پاسخ
    • علی صداقت
      علی صداقت گفته:

      سلام جناب پارسا.
      بله، ما در مانی نور جدا از شعبات فروشگاهی خودمون، از سال ۸۴ یک کارگاه تخصصی برای تولیدات انواع لامپ ها و چراغ های مختلف براساس سلیقه مشتری پیاده سازی کردیم، طیف های مختلفی با لنز خاص و یا ترکیب های خاص تولید میکنیم. کافی هست شما با دفتر مرکزی و یا شماره همراه موجود در سمت چپ سایت (ایکون شناور هست) تماس بگیرید و درخواست خودتون ارسال کنید.
      محصولات همه ضمانت داره و همینطور هر جای ایران عزیز باشید ارسال میشه.
      موفق و پیروز باشید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *