وبلاگ - آخرین اخبار

اساسی ترین اصول انتخاب انواع چراغ سقفی

 نورپردازی داخلی در جلوه های بصری دکوراسیون بسیار اهمیت دارد و از نورپردازی برای زیباتر شدن فضای داخلی منزل و دیگر مکان ها استفاده می شود. از منابع نوری متنوعی میتوانیم در طراحی نورپردازی دکوراسیون داخلی استفاده کنیم که یکی از مهم ترین آن ها چراغ سقفی است. چراغ های سقفی در دو نوع آویز دار یا بدون آویز موجود هستند. در انتخاب چراغ سقفی باید به ارتفاع سقف محیط توجه کنیم زیرا در محیط هایی که سقف کوتاهی دارند نباید از چراغ های آویز استفاده شود. مانی نور شرکت تولید کننده انواع چراغهای ال ای دی برای انتخاب صحیح چراغ سقفی led یا پروژکتور سقفی شما پیشنهاداتی دارد.

 انواع نورپردازی مدرن و شیک برای منازل و سازمان ها استفاده می شود و چراغ های سقفی زیبا و متنوعی برای نورپردازی سقف به بازار آمده که بنا به محیطی که مورد نظرتان است می توانید مناسب ترین آن را انتخاب نمایید. چراغ سقفی دارای انواع آویز، توکار و روکار، لوسترها و … می باشد که هر کدام می توانند علاوه بر تامین روشنایی محیط، زیبایی و جذابیت بی نظیری به فضا ببخشند.

مانی نور

تماس با ما

مشاوره رایگان درباره طراحی و تامین‌ کننده انواع پروژه های نورپردازی و همینطور تعمیرات تخصصی ال ای دی - 09126356672 
  • خدمات پس از فروش
  • گارانتی بی قید و شرط
  • ۱۵ سال سابقه کار
برای تماس کلیک کنید

 

 

پنل ال ای دی برای استفاده در سقف های کاذب – رنگ مهتاب و افتاب

پنل ال ای دی ۶۰ در ۶۰ مناسب برای استفاده در کارگاه های صنعتی و جلوی درب پاساژ و سقف های کاذب و دارای دو تا افتاب و دو تا مهتاب هست.

 

 
 

چراغ سقفی آویز

چراغ های آویز بلند سقفی از چراغ های سقفی ال ای دی هستند که در سال های اخیر محبوبیت زیادی نزد مردم پیدا کرده اند. این لامپ ها متفاوت از چراغ های آویز معمولی هستند زیرا فاصله زیادی از سقف دارند. فاصله این چراغ ها از سقف 70 سانت تا بیش از یک متر می باشد. این نوع چراغ ها برای مکان هایی با سقف بلند مناسب می باشند. این چراغ ها طراحی متفاوتی نسبت به چراغ سقفی آویز معمولی دارند و سیم آویز آن ها نیز دکوری می باشد. این لامپ ها بیشتر در بالای میز ناهارخوری یا جزیره آشپزخانه به کار می روند و جلوه زیبایی به فضا می بخشند. معمولا از 3 عدد چراغ سقفی آویز در این نوع نورپردازی استفاده می شود.

استفاده از لوسترها

لوسترها یکی از منابع روشنایی شیک و زیبا می باشند از انواع چراغ سقفی خانگی هستند که ضمن روشن نمودن فضا، زیبایی خیره کننده ای به دکوراسیون می بخشند. اندازه لوستر باید متناسب با محیط باشد و زیاد بزرگ یا کوچک نباشد. یکی از نکاتی که در انتخاب لوستر باید به آن توجه شود، ارتفاع سقف می باشد. هر چه ارتفاع سقف شما بلندتر باشد باید لوستر بزرگ تری انتخاب نمایید. لوستر نوعی وسیله دکوری محسوب می شود و باید متناسب با دکوراسیون باشد. معمولا برای چراغ سقفی پذیرایی از لوستر استفاده میشود.

انتخاب لوستر برای اتاق غذاخوری یا آشپزخانه باید متناسب با میز غذاخوری شما باشد. این لوسترها نقش مکمل داشته و نباید بر محیط غلبه کنند. اندازه اتاق نیز در انتخاب لوستر تاثیرگذار خواهد بود. مشخص است که اتاق های بزرگ نیازمند لوسترهای بزرگ تر می باشند و از لوستر کوچک تری برای اتاق های کوچک استفاده می شود. انتخاب لوستری که مناسب محیط باشد زیبایی دو چندانی به محیط می بخشد. برای دکوراسیون مدرن از لوستر مدرن و شیک استفاده کنید که هم متناسب با فضا باشد و هم جلوه زیبایی به آن ببخشد. اندازه مناسب و نور کافی لوستر اهمیت فراوانی دارد زیرا نور کم یا زیاد تاثیر ناخوشایندی روی محیط خواهد گذاشت.

چراغ سقفی ال ای دی توکار

این روزها منابع نور بسیار شیک تر و مدرن تر شده و دست شما را در انتخاب چراغ سقفی مناسب و ایده آل باز گذاشته اند. چراغ سقفی توکار از منابع نور مدرن و امروزی می باشد که در کنار روشنایی می تواند زیبایی را نیز برایتان به ارمغان آورد. اگر می خواهید چراغ های توکار را جایگزین چراغ سقفی آویز و لوستر نمایید باید به دو نکته توجه نمایید. در صورتی می توانید چراغ های توکار را جایگزین چراغ آویز و لوستر نمایید که سقف شما ارتفاع کمی داشته باشد و مناسب چراغ سقفی آویز نباشد.

میتوانید از انواع چراغهای سقفی توکار زیر استفاده نمایید:

  • چراغ سقفی cob توکار
  • چراغ سقفی smd توکار
  • چراغ سقفی led توکار

همچنین اگر لازم باشد یک نورپردازی عمومی و کلی برای سقف انجام دهید می توانید از چراغ سقفی توکار به جای چراغ آویز و لوستر استفاده نمایید چون لوسترها نورپردازی تأکیدی برای منطقه ای خاص را انجام می دهند. این چراغ ها دارای انواع مربعی و گرد بوده و برای هر نوع دکوراسیونی می توانید آن را به کار ببرید. این چراغ ها به طور کامل در سقف قرار می گیرند و قابل مشاهده نیستند. برای نورپردازی خطی و جذاب نیز می توان از این نورها استفاده نمود. امروزه استفاده از نورهای مخفی در قسمت های مختلف خانه به خصوص آشپزخانه بسیار رایج می باشد.

چراغ سقفی روکار ال ای دی

چراغ های سقفی روکار نیز کاربردی مشابه چراغ های توکار دارند و تفاوتی که دارند این است که چراغ روی سقف بوده و قابل مشاهده می باشد. چراغ های سقفی اداری روکار یا خانگی روکار به دلیل اینکه پایین تر از چراغ های توکار قرار می گیرند، در مقایسه با آن ها دارای نور تابشی بیشتری هستند. به همین دلیل  دارای طرح های متنوع تری برای نورپردازی سقف می باشد. اما این چراغ ها برای همه سبک ها مناسب نیستند و در سبک های خاصی می توان از آنها استفاده نمود. استفاده از چراغ های سقفی روکار باعث می شود بتوانید نورپردازی کلی و یکنواختی داشته باشید. این چراغ ها دارای نورهای سفید و خورشیدی بوده و هوشمند نیز می باشند و می توان میزان نور آن ها را کنترل نمود. چراغ سقفی گرد یا چراغ های سقفی به شکل گل از انواع چراغ سقفی روکار هستند.

چراغ های خطی سقفی

چراغ های سقفی دارای انواع مختلفی بوده که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و مناسب فضایی خاص می باشند. چراغ های خطی نوعی از چراغ های سقفی می باشند که مناسب فضاهای اداری و تجاری و … هستند. این چراغ ها به شکل خطی و ردیفی نصب می شوند و نوری یکنواخت و ایده آل را از خود منتشر می کنند. چراغ های خطی ضمن روشنایی محیط، جلوه زیبایی نیز به فضا می بخشند. این چراغ ها به صورت روکار، توکار و آویز مورد استفاده قرار می گیرند و می توان با طرح های مختلف آن ها را نصب کرده تا علاوه بر تامین نور محیط، زیبایی آن را دوچندان کند. نورپردازی با این چراغ ها در محیط های اداری و مکان هایی از این قبیل بسیار ایده آل بوده و نقاط تاریک و تیرگی ایجاد نخواهند کرد.

چراغ های سقفی سنسوردار

چراغ سقفی سنسوردار از چراغ های سقفی هوشمند بوده که بسیار کاربردی می باشد. از چراغ سقفی و دیواری سنسوردار در محیط هایی مانند راه پله استفاده میکنند و چراغ به شکل خودکار روشن و خاموش می شود. چراغ سنسوردار با داخل شدن افراد روشن شده و با خروج آن ها خاموش می شود. در انتخاب چراغ سقفی لوکس باید به نوع فضا دقت کرده و منبعی متناسب با آن انتخاب نمایید. دقت کنید که نورپردازی سقف علاوه بر تامین روشنایی با هدف زیباسازی فضا انجام می شود. با توجه به اندازه محیط و ارتفاع سقف از یکی از منابع نور توکار، روکار و یا آویز استفاده نمایید و جلوه زیبایی به محیط ببخشید.

چراغ های سقفی یکی از ملزومات هر خانه ای به شمار می روند داشتن مقاومت بالا و کیفیت مناسب از مهمترین ویژگی های این محصول می باشد شما می توانید سوالات و نظرات خود را با مانی نور به اشتراک بگذارید. مانی نور ارائه دهنده دارای سایقه طولانی در فروش چراغ سقفی روکار، قاب چراغ سقفی،تولید چراغ سقفی  با قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد.

 

برخی از محصولات مانی نور

 
  
2 پاسخ
  1. Avatar
    پارسا گفته:

    سلام وقت شما بخیر باشه
    من یک لامپ اختصاصی میخواستم که قاب و نورش با نیاز من بخوره و یک برام سفارشی بزنید. ایا شما سفارش اختصاصی برای ساختن چراغ انجام میدید؟

    پاسخ
    • علی صداقت
      علی صداقت گفته:

      سلام جناب پارسا.
      بله، ما در مانی نور جدا از شعبات فروشگاهی خودمون، از سال ۸۴ یک کارگاه تخصصی برای تولیدات انواع لامپ ها و چراغ های مختلف براساس سلیقه مشتری پیاده سازی کردیم، طیف های مختلفی با لنز خاص و یا ترکیب های خاص تولید میکنیم. کافی هست شما با دفتر مرکزی و یا شماره همراه موجود در سمت چپ سایت (ایکون شناور هست) تماس بگیرید و درخواست خودتون ارسال کنید.
      محصولات همه ضمانت داره و همینطور هر جای ایران عزیز باشید ارسال میشه.
      موفق و پیروز باشید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *